lørdag 23. august 2008

Man kan slå seg selv i hue.

Synd jeg allerede får så mye smertelindring, for jeg ville vel neppe ha merket det om jeg slo meg selv i hodet??!!

Trico er halt. HALT. Nikkehalt på venstre fremben. De siste ukene har han ikke hærjet i luftegård, og hvertfall ikke når han står sammen med Sandy. Derfor fant jeg ut at jeg kunne ta risikoen på å slippe han ut sammen med henne en liten stund hver dag selv om han egentlig burde leies pga behandling i bena. Dårlig samvittighet for å spørre alle andre mens jeg selv er sengeliggende er hovedårsaken til den dårlige avgjørelsen.

Den dårlige avgjørelsen er nå grunnen til at jeg har en nikkehalt hest stående i fullstendig boksarrest på Epona. Han får en tur opp og ned stallgangen til dagen. That's it!

Ingen mer dårlig samvittighets avgjørelser, ingen flere stakkars hest tanker. Bare la hesten være hest i sin boks! Så får jeg heller døyve den dårlige samvittigheten med gulrøtter...

Ingen kommentarer: