lørdag 23. august 2008

Børsta selv i dag.

Selv om Trico har boks arrest, så var jeg ute en tur til han i dag. Snille hovslager Hanne kom å henta meg på hospitalen.

Fant ut at børstinga fikk jeg klare selv i dag. Fikk pelt vekk litt utslett ved albuene, og pirka vekk litt dårlig pels på ryggen. Han har mer fett i pelsen enn tidligere, regner med at det er pga av oljen han får. Pelsen er også i bedre kvalitet, men han røyter en del ennå.

Christin hadde hesten sin ute på Epona så Hanne fikk skodd han, så dermed lurte jeg henne til å vaske bena. Tror Trico trengte å få vaska ben.

Ellers så var også dyrlegen der en tur, hvor vi bare fikk konstantert at han fremdeles var like halt som i går. Dessverre. Usj.

Nå er også alt Spillers fôret byttet ut med Champion fôret. Håper det går bra.

Før Hanne svippet meg hjem til hospiten, pusset hun litt på bakhøvene til Trico, de blir litt flisete av å stå så mye inne..

Ingen kommentarer: