fredag 22. august 2008

Søsterbørsting.

Da jeg begynte med hest som 12 åring var det en selvfølge at min lillesøster også skulle begynne med hest. Hun holdt vel ut ett ridekurs eller to. Da jeg hadde rolige og snille "Trollet" var hun stadig med ut, men da fjordingen ble byttet ut med stor brun over 160 i mankehøyde, tror jeg hun synes de ble store nok.

Nå som jeg har ligget til sengs en stund er Trico delvis forsømt på børstefronten. Så lillesøster Karen ble kommandert ut for å børste støv etter alle kunstens regler i dag. Moro at hun selv la merke til hvor Trico likte og ikke likte å bli børste, og selv om rompa ser støvete ut, så ble det ekstra godt børstet her...




Jeg tror Karen fikk godt innpass hos Trico også etterhvert. Han oppførte seg hvertfall veldig pent selv om han bare måtte sjekke ut om han kunne styre litt rundt på henne. Dessverre hadde Karen en dyktig tilskuer til å forklare hvordan hun skulle parere utfallene til Trico :-P

1 kommentar:

Karen sa...

jeg fant deg!

Jeg synes jeg var flink! *kry*
Det er hardt å innrømme det, men det var nesten litt morsomt. ;)