mandag 8. juni 2009

Fineste Tricoen.

Hadde Trico vært en snakkesalig hest, ja da hadde han snakket til meg nå.. Nei vent, det gjør han jo allerede. Bare med alt annet enn stemmen sin. Holding, blikk, hjertet og sjelen sier alt hva han vil til meg. Det er bedre enn stemmen det. Han er som en åpen bok som vireklig viser hvor mye han setter pris på meg, samt hvordan han liker at ting skal være. Eller når han ikke helt er fornøyd. Ikke at alt er perfekt hele tiden, nei langt ifra. Men en gjensidig forståelse for hvordan vi har det. Og hvordan sammarbeidet skal være. Han er glad nå. Lykkelig. Så lykkelig som jeg ikke har sett han i hele vinter. Montro om det har noe med at jeg er tilbake i stallen, og tilbake hos han. I morgen er en helt spessiell dag. Jeg håper været blir fint.

Ingen kommentarer: