søndag 22. februar 2009

7-19 februar: Jeg er syk.

Fra 7 - 18 februar er jeg syk og innlagt på sykehus (fremdeles innlagt på sykehus, men i litt bedre form). Trico blir selvfølgelig stelt og trent. Martine er den som holder på mest, men Marina er også behjelpelig med å ri han noen dager, Katrine gjør det også. Så vidt jeg vet blir han ridd nesten daglig. Tror han har hatt fri 1 dag i denne perioden. Han fungerer veldig fint for Martine og jeg får tilbakemeldinger som er veldig positive.

Han har også skadet en hest i luftegården, så han blir dessverre alene hest nå. Til gjengjeld får han heller komme ut i skoleluftegård hvor det er større plass og tilgang på grovfôr fra 2 tiden til etter kveldsmat i ukedagene. Så det blir mer utetid på større plass med mat i bytte mot lekekammerat. Han var hvertfall veldig fornøyd med byttet den dagen jeg var ute å så han ble sluppet ut. Det hjelper litt på samvittigheten, men ikke helt. Kunne ønske jeg kunne ta han på beite i sommer, men vi får se hva det blir til.

Ingen kommentarer: