søndag 22. februar 2009

19 Februar: Martine rir på time.

Det er lenge siden jeg har sett Martine ri nå. Dessverre. Kunne ønske jeg hadde hatt mer overskudd til å følge henne opp nå på nyåret enn det jeg har hatt. Håper det ordner seg sånn at jeg kan gi henne noen timer om ikke så alt for lenge. Det fortjener hun.

Trico og Martine er blitt ett godt team. Hun har klart å finne fremover knappen på han, og jeg tror ikke det er lenge før vi kan plukke av alt av innspenning også vil hun klare å ri han godt allikevel. Hun har en fin følelse i hånda, og sitsen har blitt utrolig mye bedre. Trico har gjort en god jobb med å lære henne opp. *ler*

De jobber mye med overganger. Etter timen (som Svanhild holdt) måtte jeg jo komme med noen tips om ting som kan gjøres anderlseds og bedre. Blandt annet med tanke på at han for meg skal fungere som en kjørehest på stemme kommandoer, da er det veldig viktig at han ikke blir "døv" for smatting og annet stemmebruk. Så jeg forklarte både Martine og Svanhild hva jeg mente, og jeg tror de skjønte det. Hvis ikke finner jeg fort ut av det da. Bildet er fra timen, og selv om ikke det er super bra, så ser dere at det ikke går så galt. Flinke ekviapsjen!

Ingen kommentarer: