onsdag 19. november 2008

Fryktelig dårlig til å oppdatere.

Smikk på lanken. Det har vært mye inn og ut av sykehus, jeg har vært sliten, og Trico har for det meste blitt håndtert av Martine eller Katrine. En og annen tur har jeg selv også vært i stallen, men det blir ikke så mye som jeg kunne ønske alltid.

Trico trives veldig godt med Martine. Han prøver nok å bestemme litt at han er lurest, men jeg er sikker på at Martine klarer å håndtere det når hun bare får verktøyene. Han begynner å komme i form, og det merker jeg når jeg selv enten er på ryggen eller sitter bak i vogna. Martine er til god hjelp når jeg spør om hun ikke vil være med ut å kjøre. Og med hennes hjelp får vi selt på og spent for. Og når jeg er sliten etterpå er det veldig deilig å kunne avlevere hesten til henne og vite at han får det beste stellet i verden.

Trico har også hatt besøk av ei dame som heter Anette Selikken. Anette er equieterapaut, og setter akupunktur og gir kiropraktikk. Trico har en låsning i bekkenet som kommer tilbake med jevne mellomrom. Den gjør at galoppfatninger til den ene siden blir litt mer komplisert enn det trenger. Samt at sideveisøvelser blir noe dritt. Han har også litt låsning i nakken, men det blir stadig bedre. Gjennomgangen til Anette var kjempegod, og jeg kommer nok til å benytte meg av henne med jevne mellomrom. Han fikk fri ei uke etter behandlingen.

Ingen kommentarer: