onsdag 13. august 2008

Dyrlegesjekk.

Trico ble sjekket av dyrlegen i dag. Da var det benen som var 1. prioritert. Venstre fremben er realtivt skjevt, og det har vist seg å være ett gjentagende problem. Spessielt i kodeleddet har det hatt tidvis stort utslag.

Jeg var selv ikke til stede da han ble sjekket grunne akutt sykehus innleggelse (se den andre bloggen min). Raport fra Katrine er at det lugger litt i dette benet, men ikke sånn at man MÅ gjøre noe akkurat i dag. Sansynligvis bør det gjøres noe i løpet av høsten.

Nå blir jo sikkert jeg ute av drift i 1-3 uker, og derfor kunne det kanskje vært lurt å gjort noe med det nå. Samtale med dyrlegen i morra får avgjøre den saken. Samt hvordan jeg blir i form over helga..

Katrine skal nok se etter Trico mens jeg er ute av drift. Det er flott med sånne gode venninner.

Ingen kommentarer: