torsdag 18. juni 2009

16.06.09: Hengertrening.

Jeg er ikke helt i orden, men Katrine er igjen en uerstatterlig venninne. Hun skulle hengertrene med sin egen hest, og da spurte jeg om ikke hun ville ta å gi Trico litt kveldsmat inne på hengeren. Blir lite kjøring i hengeren for tiden, så det er greit å benytte seg av sånne muligheter. I tillegg stresset vi Trico rimlig godt opp den dagen vi hentet han i Kragerø og var Kenya slitne etter en lang reise.. Så jeg har litt å gjøre opp for der. Men Trico hadde tusla pent innpå og gumlet maten. Sjekket ett par ganger at det var ok å gå ut igjen før han slo seg helt til ro. Regner med at vi (de) kommer til å ha ett par sånne økter innimellom. Kanskje får jeg kjørt avgårde for å få hesten med på en tur også etterhvert.

Martine tar godt vare på Trico om dagen. Om en ukes tid håper jeg at jeg er klar for mere kjøring. Jeg har blod på tann. :-)

Ingen kommentarer: