onsdag 11. juni 2008

Trico til innkjøring. Del 4.

Dette blir det siste fra denne kanten til over helga hvertfall... Ole skal på kurs, og Trico trenger noen dager til å fordøye det hele.

Egentlig reiste jeg hen for å ri Trico en liten tur (noe jeg også gjorde). Etterpå ble det en liten økt med vogna.

Da jeg kom med salen ble Trico kjempe happy. Kunne ikke stå stille og flyttet seg bare alle veier. Sånn som han er når han gleder seg til noe. Når jeg kom opp på ryggen hans hadde han ikke tid til å vente på noenting. Her skulle det tures! Min følelse på dette er at den siste uka så har Trico lært kjempemasse nytt, og ikka hatt muligheten til å gjøre det han kan (bortsett fra å spise da). Så når han endelig fikk muligheten, så var han super fornøyd. Skrittet gla avgårde og kunne ikke dy seg for å legge inn noen få steg i tripping. Godt å se at han setter så pris på rideturen da..
Fikk også mosjonert Ole litt, da han skulle opp å ta ned en tråd som slo i bakken oppe mot ett beite. Det er utrolig flott rundt gården til Ole og Liv, med utrolige muligheter.

Etter turen (som burde vært�10 ganger så lang sa Trico) så ville Ole spenne han for vogna. Trico var egentlig litt for full av energi, men det er jo fint å prøve det sånn også. Denne gangen gjorde jeg en ny vri og filmet deler av dette.

Ingen kommentarer: