tirsdag 23. juni 2009

21.06.09 Stor volta


Når jeg kom i stallen var Trico ute, og når jeg skulle hente han kom han meg i møte:-) Inne satte han i og spise høy. Jeg skulle børste, og HJELP han var støvete:-) Det er visst sommerkurs på epona, men jeg fikk lov til å ri inne(det er så varm ute at det er ubehagelig å ri ute). Vi red på halve banen, men den var bare delt av to planker som stod intil veggen. Derfor var det visst veldig inrerresant å snike seg mot dem når vi skritta. I trav og galopp red vi på stor volta, og det gikk veldig bra! Vi hadde en fatning fra skritt på hver hånd, høyre handa var best. I traven jobba vi på lik kontakt(?) og at jeg skulle bruke ytter tøylen og skjenkelen, dette gikk best på venstre hånd. Vi red i ca. 40-50 min med skrittinga.


Salte av også fikk han en liten spylings, utenom forbena, Han fikk på blue lotion. Vi gressa litt ute også tok jeg inn en stor bøtte med gress til han. Gresset i bøtta forsant på 5min! men det gjorde ikke betforet og vitaminan/olja


1 kommentar:

Klara sa...

Så moro å lese Martine. Kjempegøy å se hva dere har gjort. :) Også få se bilder av godgutten også da. Det er kjempebra. Tusen takk!