torsdag 13. august 2009

Han ser godt ut.

Trico har det fint. Jeg ligger igjen på sykehuset. De siste dagene så har Lisabeth hjulpet meg en god del med Trico. Det har vært kjempegreit. Selv har jeg bare vært ute å gitt gulrøtter.

Trico skal begynne å jobbe i rideskolen 4 dager i uken fra slutten av august. Derfor skal ikke Martine fortsette å ha Trico. Hun har vært til stor hjelp med han den tiden hun har hatt han. Takk for det. De resterende dagene skal jeg forhåpentligvis selv klare å ha han noe, samt at Lisabeth og Katrine skal hjelpe meg. Han skal også gå på skrittebåndet 1-3 dager i uka. Må se litt nærmere på det når vi kommer inn i rutinene med rideskolen. Grunnen til at jeg har valgt å sette han inn i rideskolen er fordi jeg ser at jeg ikke lenger kan klare å organisere Trico rundt. Det er rett og slett for mye arbeid. Nå blir det en jevn rutine, og Trico vil få beveget seg nok. Han liker å være i bruk. I tillegg vil Epona få nyte godt av å få en flott hest til enkelte elever. Heldige dem. :-)

Han har også byttet fôr nå. Fra i dag starter han med å få Spillers. Når tilvenningen er ferdig skal han da få 2 kg Spillers Instant mix fordelt på 3 måltider. Fortsetter med betfiberet som før og samme mengde grovfôr. Tror det blir bra.

Ingen kommentarer: