søndag 28. juni 2009

27.06.09: Løs på dressur utebanen.

Jeg var så heldig at jeg fikk besøk østenfra. Siden jeg vet at ei av dem er mye bedre enn meg til å ta bilder spurte jeg om å få slippe Trico på den ene utebanen for å få tatt litt full fart bilder. Moro å ha.

Trico ble pusset og børstet grundig. Strøket over med ett fuktig håndkle. Satt på råååsa belegg og kopper. Og leid en runde eller to på ridebanen før løsslippingen. Vanligvis ville Trico satt halen i været, blåst i nesa og føket rundt som ei kanonkule skytt ut av kanonen... Løpe?? Hææ?? Tuller du?? Nehei, vi tusler pent og rolig hen til ett hjørne hvor det sto noe som kunne ligne på gress. Spises kunne det hvertfall.. Etter litt overtalelse fikk vi da gutten til å vise frem både trav og galopp, men sprekingen som hadde stått på 4 stive ben i longen på klinikken var helt bort. Daff daff daff.. Roligheten selv. Endlig får han litt plass å løpe på, også vil han ikke. Hehehe. Er det ikke typisk..

Håper det ble noen brukende bilder alikevel de stegene han viste fortere enn daff daff. Kan hende det er varmen som gjør han mindre våken. Noe jeg ikke er så veldi bekymret for. Det er liv nok i gutten når han våkner.

Ingen kommentarer: