søndag 22. februar 2009

Katrine rir og jeg bare tar bilder.

Men ikke av når Karine rir da.. Det glemte jeg. Eller, jeg tok ett..

Trico går her med hack for første gang. Litt fordi jeg ville se hvordan han ville fungere på det, litt for å gi Katrine en utfordring til å ri mer med sjenkel og sete, og litt fordi jeg misstenker disse tannspissene til Trico. Konklusjon; Trico liker ikke hack.. Men så snakker vi om hesten som ikke liker å gå med nesereim (følsom neserygg) så jeg er ikke så overrasket. Utover i økta løsna det litt hos rytteren, så da ordnet det seg sånn tålig for hesten også. Hun klarte tross alt å ri galoppvolter på 10-15 meter med "slakke" tøyler, så man kan anta at hun hadde kontroll på hestens utvendige side.. hehe.. Moro å plage venninna si litt også da.

Ellers var det mer bilder av Trico i boksen jeg drev med. Bare sånn for kos.

I dag eller i morgen flyttes Trico ut i utestallen. Helt ok det. Bare de husker å ta han ut og sånn. Det er veldig viktig for meg at han får utetiden sin sånn at jeg vet at han beveger seg også de dagene jeg ikke er der.

Ingen kommentarer: