fredag 23. januar 2009

Trico har hatt fri siden behandling.

Trico har hatt helt ridefri siden behandlingen med Anette Selliken lørdag 17 januar. Jeg har vært syk og Martine har vært syk. Tirsdag og tordag gikk han 30 minutter på skrittebåndet bare for å komme i gang. Han skal fortsette med det to dager i uka fremover. Selv om det koster litt, så tror jeg vi får igjen for det helsemessig.

I dag skulle Katrine ri han. Hun skal også starte han i LB i morgen, så da måtte han under rytter i dag. Jeg underviste, og etterhvert gikk det riktig så bra. På slutten var han helt som smør. Jobbet mest bare løsgjørende før vi helt på slutten trente litt momenter innen LB programmet. Er mange ting som ikke sitter, men det er også mange ting som er bra. Stevnet blir bare en trening for å venne Trico til ting og tang, samt at Katrine også trenger stevnetrening. Dessuten synes jeg det er morsomt å se Trico gå under Katrine. Planen for i morgen er at Katrine skal sitte helt stille å bare la Trico gjøre jobben. Det er det han kan best. Hun må bare passe på at han er fremme, samt skuldrene hans. Så kan han resten. Gleder meg.

Ingen kommentarer: