mandag 15. september 2008

Forran vogn igjen.

I dag var formen min såpass god at jeg fant ut at det ikke var noe å vente på.

Det er 5(!) uker siden Trico har hatt vogn på. Så jeg må innrømme at jeg hadde noe (undertrykte) sommerfulgler i magen. Helt unødvendig. Trico var så fin atte. Har jo trent litt på dette mer å gå inn i draga, og i dag satt det helt. Gikk fint inn, og sto fint mens jeg spente for. Volta ett par ganger før jeg kjørte ned på en asfaltert plass hvor jeg jobbet litt volter i skritt. Tydelig at tømkjøringen har hatt sin effekt. Det var mye lettere å stille og bøye i dag.

Håper jeg kan få kjørt bittelitt daglig en liten stund fremover nå. Det kommer veldig ann på været og min dagsform. Ingen mer kjøring i regnet for min del.

Trico var blid og fornøyd etter den lille turen som max varte i 20 minutter med alt.

Ingen kommentarer: