torsdag 21. august 2008

Groomen Sigbjørn.

Sigbjørn og Turbo (presentasjon kommer) hentet meg på sykehuset i dag. Målet var en liten tur i stallen for å få gitt Trico gulrøtter og olje.

Tok han med ut i luftegården. Trent litt flytt tøy og bøy. Plukk opp gulroten, samt riklig med dytt inn. Tror Trico satte pris på det.

Sigbjørn (min bedre halvdel) var ikke vanskelig å overtale til å gi Trico en omgang med børsten. Selv måtte jeg finne meg i å sitte på en stol å se på, men det gjør ingen verdens ting når de som betyr mest for meg i verden gjør noe sammen. Og begge trives! Trico lagde skikkelig kosemule, og Sigbjørn var flink til å gi Trico ros når han gjorde som han ville. Trico løfta til og med alle bena fint for at Sigbjørn skulle få komme til med hovskrape.

Flinke guttene mine..

Fortalte jeg at man kan telle på en hånd de gangene Sigbjørn har vært med meg i stallen??

Ingen kommentarer: