fredag 21. august 2009

Tømmerkjøring.

Det har vært ALT for lenge siden Trico har hatt vogn på. Så når "ånden" kom over meg for å tømmerkjøre var det bare å få hevet på saletten å prøve seg frem. Trico er veldig flink. Må innrømme at det fungerer litt dårlig siden jeg ikke kan gå så fort, men vi fikk da til versader og en form for traverer. Trico har litt mye overskudd, og kvapp faktisk da jeg tilfeldigvis kom til å sparke litt sand opp på bakena hans. Dumt, da ble det bare mer sandsparking. Tungt. Entomstoppen var også gått litt i glemmeboksen, så det så nok rimlig teit ut der Trico drev å surra seg selv inn i tømmene, men hvem ville ikke hatt en nødbrems i orden hvis man kjørte en litt mer enn fremovertenkende hest? Jeg gleder meg til å få på vogna, og tror det vil bli flott for både meg og hesten. Fineste Tricoen. :)

Ingen kommentarer: